Mijn man is van baan veranderd, goed voor hem, maar niet zo goed qua verzekering. Hij kan zich via zijn bedrijf verzekeren, maar de mijne zou een weeksalaris kosten! Ik heb net mijn deel B-aanvraag gedaan, wat niet zo erg was. Nu moet ik wachten tot dat doorloopt, zodat ik de aanvullende (ik denk dat dat is wat ik wil, misschien een voordeelplan, ik weet het niet zeker) verzekering kan krijgen. Ik wist dat de dag zou komen, maar hoopte nog een jaar te kunnen wachten.
Ik kan niet geloven hoeveel gedoe het was om zijn werkgever zover te krijgen dat hij onze crediteerbare dekking bevestigde. Ik wist niet dat er een specifiek formulier was. Het enige dat de website zei, was dat de dekking moest worden geverifieerd, niet dat er een formulier voor was. Het duurde meer dan een week voordat het heen en weer sturen van e-mails, downloads, scannen en opnieuw verzenden voorbij was, maar ik denk dat het klaar is.
Ik moest mijn dochter vragen om de formulieren voor me te scannen en te kopiëren. Midden daarin "upgrade" haar computer haar plotseling naar Windows 11. Dat veroorzaakte veel problemen voor haar. Ze kreeg een meltdown omdat het leek alsof al haar foto's, muziek en andere dingen gewoon WEG!!! Zelfs mijn zoon, die vroeger in de technische ondersteuning werkte, kon haar niet helpen haar spullen te vinden. We hebben het uiteindelijk wel uitgevogeld. Nu moet mijn dochter wat tijd besteden aan het opnieuw configureren van haar bureaubladweergave en het back-uppen van haar waardevolle bestanden.
Hoe dan ook, nu moet ik wachten op mijn "Welkom bij Medicare"-informatie, zodat ik me kan aanmelden voor een redelijk goede aanvullende verzekering.
Ik kan niet geloven hoeveel gedoe het was om zijn werkgever zover te krijgen dat hij onze crediteerbare dekking bevestigde. Ik wist niet dat er een specifiek formulier was. Het enige dat de website zei, was dat de dekking moest worden geverifieerd, niet dat er een formulier voor was. Het duurde meer dan een week voordat het heen en weer sturen van e-mails, downloads, scannen en opnieuw verzenden voorbij was, maar ik denk dat het klaar is.
Ik moest mijn dochter vragen om de formulieren voor me te scannen en te kopiëren. Midden daarin "upgrade" haar computer haar plotseling naar Windows 11. Dat veroorzaakte veel problemen voor haar. Ze kreeg een meltdown omdat het leek alsof al haar foto's, muziek en andere dingen gewoon WEG!!! Zelfs mijn zoon, die vroeger in de technische ondersteuning werkte, kon haar niet helpen haar spullen te vinden. We hebben het uiteindelijk wel uitgevogeld. Nu moet mijn dochter wat tijd besteden aan het opnieuw configureren van haar bureaubladweergave en het back-uppen van haar waardevolle bestanden.
Hoe dan ook, nu moet ik wachten op mijn "Welkom bij Medicare"-informatie, zodat ik me kan aanmelden voor een redelijk goede aanvullende verzekering.